Продавець Мебель МАРКЕТ інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
27 відгуків
Сагайдачного , 47, Владимир-Волынский, Україна
+380 (93) 202-21-80
Мебель МАРКЕТ інтернет-магазин
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно Закону Українр «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можливо обменяти або повернути на протязі 14 діб , не рахуючи дня купівлі , за слідуючих умов : заводська упаковка не пошкоджена , збережені фабричні ярлики, наклейки ; збережено товарний вигляд і споживчі властивості ; товар не використовувався , не піддавався зборці , (монтажу); наявність разрахункового документа. Процедура повернення або обміну здійснюється за допомогою будь-якого перевізника, якого Ви можете вибрати самостійно. Повернення проводиться за рахунок покупця, в разі обміну за гарантійними зобов'язаннями - за рахунок інтернет-магазину Мебель МАРКЕТ. Щоб скористатися правом на повернення товару, Вам необхідно надати докази того, що виріб не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд , відсутні зовнішні пошкодження (подряпини, потертість, плями), а так само наявність фурнітури і всіх доданих комплектуючих. Звертаємо Вашу увагу на те, що товар який має дефекти або заводський брак - не підлягає зборці; якщо Ви виявили, брак або дефект - зв'яжіться з нами для заміни даного виробу на новий . Вироби, які були зібрані і експлуатуються з заводським браком - поверненню не подлягають . Товари і вироби не оглянуті у відділені перевізника - не розглядатимуться як гарантійний випадок. Кожен гарантійний випадок розглядається індивідуально. Товари та вироби що не були оглянуті при отриманні на відділенні перевізника або в присутності кур'єра - такий товар не розглядається як гарантійний , якщо Ви виявили будь-який дефект у відділенні або ж у присутності кур'єра - негайно зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом і повідомите нас про гарантійний випадок . Товари та вироби, які були пошкоджені покупцем або третьою особою в процесі неправильної експлуатації, або неправильної зборки поверненню або обміну не підлягають Користуючись сервісами оплат Приват24 або LiqPay через наш сайт http://mebel-market.in.ua - переконливе прохання, уточнити наявність товару , який Ви хочете придбати , так як сайт не надає інформації про наявність , уточнити всі деталі замовлення , терміни поставки , і тільки після цього проводити оплату. Приват24 і LiqPay не повертає комісію за проведений платіж. У разі відмови клієнта від замовлення, повернення коштів здійснитися за мінусом комісії вище зазначених платіжних систем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner